ელექტრონული კომერციის კურსი

კურსის გამოყენება შესაძლებელია შეძენიდან 6 თვის განმავლობაში

არის თუ არა ეს კურსი ჩემთვის?

ელექტრონული კომერციის კურსი განკუთვნილია კომპანიის დამფუძნებლებისთვის და დირექტორებისთვის, რომელთაც სურთ განავითარონ თავიანთი კომპანია და შექმნან ინტერნეტ მაღაზია ან დაჯავშნის პლატფორმა. ასევე ნებისმიერი პირისთვის, თუ ანტრეპრენერისთვის, ვისაც სურს გაიღრმავოს ცოდნა ამ მიმართულებით.

თქვენ მიიღებთ არა მარტო ცოდნას დიდი გამოცდილების მქონე და სპეციალიზებული პროფესიონალებისგან, არამედ ისწავლით, როგორ გამოიყენოთ მიღებული ცოდნა რეალურ სამუშაო სიტუაციებში. ჩვენი კურსი მოიცავს საკმაოდ კომპლექსურ პროგრამას, რომელიც ეხება ყველა მნიშვნელოვან საკითხს და პასუხობს დღევანდელ საბაზრო მოთხოვნებს.

რას მიიღებთ ტრენინგიდან?

  • გაიგებთ რა არის ელექტრონული კომერცია და რა სარგებელს იძლევა მისი გამოყენება
  • გაეცნობით თანამედროვე გამოწვევებს და მაგალითებს როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო გამოცდილებიდან
  • შეძლებთ აირჩიოთ საუკეთესო ბიზნეს მოდელი და გადახდის სისტემა თქვენი ონლაინ მაღაზიისთვის
  • შექმნით საკუთარ მაღაზიას Facebook-ზე და განვათავსებთ საკუთარ ბიზნესს Google-ში
  • გაეცნობით საერთაშორისო პლატფორმებს და შეძლებთ მარტივად დაიწყოთ თქვენი პროდუქტის გაყიდვა ინტერნეტში ადგილობრივი პლატფორმების გამოყენებით
  • შექმნით საკუთარ ონლაინ მაღაზიას და განათავსებთ თქვენს პროდუქტს / მომსახურებას
  • გაიცნობთ ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული ქართული ელექტრონული კომერციის პლატფორმის: B2C-ის წარმომადგენლებს და მიიღებთ მათგან საჭირო მხარდაჭერას, რათა წარმატებით ააწყოთ თქვენი ონლაინ ბიზნესი

კურსის ფარგლებში საშუალება გექნებათ თქვენთან ერთად კურსს დაესწროს კიდევ ერთი ადამიანი თქვენი ორგანიზაციიდან, რომელიც გაუძღვება თქვენს ბიზნესს ინტერნეტ სივრცეში.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • 12 საათიან ინტერაქტიულ კურსს 15 კაციან ჯგუფებში;
  • ინტენსიურ კონსულტაციებს და სტარტაპ შეხვედრებს;
  • ტრენინგის შემდგომ მხარდაჭერას საკუთარი ბიზნესის წარმატებით სამართავად ინტერნეტში;
  • SavvY Education-ის საზოგადოების წევრობას;
  • ტრენინგზე გავლილ სასწავლო მასალებს;
  • ცოდნის დონის შესამოწმებელ სახალისო სავარჯიშოებს;
  • ორენოვან სერტიფიკატს;
  • კურსის ხანგრძლივობა: 2 კვირა;
  • ღირებულება 1+1: 370 ლარი;

1
სტრატეგიული ბრენდინგის საფუძვლები
3
2
ბრენდინგი მომსახურებებში
3
3
ბრენდის შენების პროცესი: დასაწყისი
3
4
ბრენდის შენების პროცესი: სხვანაირობა საქმეში
3
5
ბრენდის პლატფორმა
3
6
სამუშაო შეხვედრა
3
7
პირველი პრეზენტაცია
3
8
სახელისა და ვიზუალის სტრატეგიული მნიშვნელობა ბრენდინგში – რებრენდინგის საჭიროების იდენტიფიკაცია
3
9
ბრენდი სიცოცხლეში: დაბადება
3
10
ბრენდი სიცოცხლეში: ყოველდღიურობა
3
11
ბრენდის მართვის 5 მცნება
3
12
ფინალური გამოცდა
3

იყავი პირველი, დაამატე მიმოხილვა.

გთხოვთ, გაიარეთ ავტორიზაცია რომ შეძლოთ მიმოხილვის დამატება