თანმიმდევრული სრატეგიული ბრენდინგი

კურსის გამოყენება შესაძლებელია შეძენიდან 6 თვის განმავლობაში

არის თუ არა ეს კურსი ჩემთვის?

სტრატეგიული ბრენდინგის კურსი განკუთვნილია ყველასთვის, ვინც საკუთარი ბრენდის შექმნასა და განვითარებაზე ან არსებული ბრენდების ღირებულების გაზრდაზე ფიქრობს, მუშაობს ნებისმიერი ორგანიზაციის კომუნიკაციების დეპარტამენტში ან მმართველ პოზიციაზე. ყველასთვის, ვისაც უნდა მეტი გაიგოს ბრენდინგის მნიშვნელობაზე და პროცესზე რომელიც წინ უძღვის მძლავრი ბრენდების შენებას. კურსი მოეწონება ყველას, ვისაც პირადად სურს დაეუფლოს დიდი ბრენდებისთვის საფუძველის ჩაყრის პროცესს.

კურსის მიზანია დაინტერესებულ პირებს სტრატეგიული ბრენდინგის მნიშვნელობა, მისი თეორიული და პრაქტიკული საფუძვლები გააცნოს, შეასწავლოს მათ ბრენდის შექმნასა და მართვასთან დაკავშირებული თეორიული და პრაქტიკული საკითხები. კურსის მონაწილეები გააცნობიერებენ ძლიერი ბრენდისა და უწყვეტი, თანმიმდევრული ბრენდინგის მნიშვნელობას, დაინახავენ, როგორ გადადის ბრენდინგის თეორია პრაქტიკაში და მიიღებენ საკუთარი ბრენდების შექმნის გამოცდილებას, გაეცნობიან თანამედროვე ბრენდის შექმნისა და მისი კომუნიკაციის მართვის ძირითად პრინციპებსა და ხერხებს.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • 36 საათიან ინტერაქტიულ კურსს 15-20 კაციან ჯგუფებში;
  • კურსის ხანგრძლივობა: 6 კვირა
  • ტრენინგზე გავლილ სასწავლო მასალებს;
  • ორენოვან სერტიფიკატს;
  • SavvY Education-ის საზოგადოების წევრობას.

1
სტრატეგიული ბრენდინგის საფუძვლები
3
2
ბრენდინგი მომსახურებებში
3
3
ბრენდის შენების პროცესი: დასაწყისი
3
4
ბრენდის შენების პროცესი: სხვანაირობა საქმეში
3
5
ბრენდის პლატფორმა
3
6
სამუშაო შეხვედრა
3
7
პირველი პრეზენტაცია
3
8
სახელისა და ვიზუალის სტრატეგიული მნიშვნელობა ბრენდინგში – რებრენდინგის საჭიროების იდენტიფიკაცია
3
9
ბრენდი სიცოცხლეში: დაბადება
3
10
ბრენდი სიცოცხლეში: ყოველდღიურობა
3
11
ბრენდის მართვის 5 მცნება
3
12
ფინალური გამოცდა
3

იყავი პირველი, დაამატე მიმოხილვა.

გთხოვთ, გაიარეთ ავტორიზაცია რომ შეძლოთ მიმოხილვის დამატება